Get Tomorrow 2022 – Notes for Growth
Get Tomorrow'ssa tapailtiin kasvun nuotteja
Suomen suurin maksuton markkinointialan virtuaalitapahtuma, Get Tomorrow, tarjosi jälleen liiketoiminta- ja markkinointipäättäjille näkemyksiä markkinoinnin tulevaisuudesta. Jo kymmenennen kerran järjestetyn, Evento Awards -palkitun, tapahtuman teemana syksyllä 2022 oli Notes for Growth.
Katso keynote-puheenvuorojen tallenteet
Tomorrow People. Consumer Trends for 2030
Richard Cope, Mintel Consulting
The key to meaningful growth: people, not purpose
Thomas Kolster, Goodvertising Agency
Case Isadore
Cycling Struggles. How to create not only awareness but active interest in the brand and break the sales records
Juraj Pobjecký, Isadore Apparel
Case IKEA
The Trash Collection 2021. Making trash into gold – How a brutally honest brand approach broke through the sustainable clutter of modern marketing
Caroline Riis, Try
Kumpi murtuu ensin, pää vai seinä?
Olli Hietalahti, One Eyed Spirits
Tutustu puhujiin
Richard Cope has two decades of experience in market research, macro trends and futurology.
Thomas Kolster is a marketing activist on a mission to make business put people and planet first.
Olli Hietalahti on mainosmies, josta tuli viinakauppias.
Caroline Riis is a senior creative who started her career at Wieden + Kennedy in London, working for clients like Coca-Cola and Nike.
Juraj Pobjecký has been working in the advertising industry for 12 years.
Tunnelmia tapahtumasta
Get Tomorrow – Executive Forum
Keskustelimme suomalaisten yritysjohtajien kanssa Notes for Growth -teemasta. Ohessa inspiraatioksi kyseisessä tilaisuudessa nähdyt alustusvideot.
Sinua saattaisi kiinnostaa myös
Mitä on ohjelmallinen ostaminen kolmannen osapuolen evästeiden jälkeen? Näin kohdennat mainontaa tulevaisuudessa
Kohdentaminen onnistuu ilman kolmannen osapuolen evästeitäkin. Sanoman palveluista löydät sekä asiakkaasi että otollisimmat kontekstit mainonnalle.
Alueellinen tv-mainonta on kustannustehokasta ja ketterää toteuttaa
Suuret joukot tavoittava televisio lisää tunnettuutta tehokkaasti. Jos yritys toimii tietyllä maantieteellisellä alueella ja sen asiakkaat tulevat samalta alueelta, kannattaa tv-mainonta kohdentaa sille alueelle. Siinä säästää selvää rahaa.
Radio on todellinen kesämedia!
Kesä 2024 kuulostaa hyvältä – radion kautta tavoitat myös lomailevat suomalaiset.